Čepregi Karel
Karel Čepregi (Beltinci, 30. 9. 1907 – Portorož, 12. 7. 1989)
Končal je srednjo strojno šolo in v letih 1927–1929 služil v jugoslovanski vojni mornarici. Nekaj časa je bil šofer Ivana Kerna, nato pa je opravil izpit za strojnika trgovske mornarice v Splitu. Asistentski staž je opravil na ladji Hrvatska, ki je bila last Jadranske plovidbe. Plul je še na ladjah Istina, Vojvoda Putnik, Aleksander I. in Ivan Topić, s katero se je leta 1945 vrnil v domovino. Te ladje so med vojno plule v konvojih na relacijah Afrika – Avstralija – Indija – Anglija – Amerika. Leta 1937 je bil na Kitajskem, v Šangaju, neposredna priča japonskemu napadu in bombardiranju mesta. Kot izjemen fotograf je dokumentiral tiste dramatične in tragične trenutke. Med drugo svetovno vojno je, podobno kot njegov kolega in prijatelj Baldo Podgornik, preživel napad japonske podmornice na ladjo na kateri je plul po Tihem oceanu. Ranjenega so ga zdravili v bolnišnici v čilskem Valparaisu. Pred vojno je nekaj časa živel in delal v Londonu, kjer je bil tudi prvič poročen. Po vrnitvi domov je bil v službi pri Generalni direkciji pomorskega prometa na Reki do leta 1952, nato pa pri Jadranski linijski plovidbi do 1954. Sodeloval je pri konstituiranju Splošne plovbe.
Nadja Terčon, Franco Juri
(PMSMP, dokumentacija jugoslovanska kraljeva trgovska mornarica, dokumentacija SPP, fotografski arhiv Karla Čepregija je muzeju donirala njegova hči Irena Dolinšek)